FAQ Mamacommunity.nl

Veelgestelde vragen

Hoe werkt een lidmaatschap?

Als nieuwe gebruiker krijg je direct toegang tot mamacommunity.nl. Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd. Je kunt eenvoudig maandelijks opzeggen.

Hoe kan ik opzeggen?

Na 1 maand kun je je abonnement op elk moment opzeggen, houdt dan wel rekening met een opzegtermijn van maximaal een maand. Wil je opzeggen, volg dan deze stappen:
1. Klik in je account in het menu op Instellingen
2. Klik op Abonnementen
3. Klik op het actieve Abonnement
4. Klik op Abonnement opzeggen
5. Geef nu je opzegging door

Wat is de opzegtermijn?

Als nieuwe gebruiker krijg je vanaf de eerste dag toegang tot de community. Je zit nergens aan vast en kunt elke maand opzeggen. Lukt het niet om je opzegging door te geven in je account? Neem dan contact met ons op via info@mamacommunity.nl. 

Betaalgegevens wijzigen

Om je betaalgegevens te wijzigen, volg dan deze stappen:
1. Klik in je account in het menu op Instellingen
2. Klik op Abonnementen
3. Klik op Betaalgegevens wijzigen
4. Voer je wijziging in en klik op opslaan

Hoe kan ik betalen?

Als je een abonnement start doe je een verificatiebetaling van het volledige maandtarief of jaartarief afhankelijk van het gekozen abonnement. Dit door middel van iDeal. Daarna zullen wij automatisch incasseren van het betaalmiddel dat je bij ons hebt opgegeven bij de eerste betaling. Heb je een betaling gemist? Dan sturen wij jou een mail met daarin de betaalmogelijkheden. 

Contact opnemen

Heb je een vraag?

Stuur ons een bericht en we komen zo snel mogelijk bij je terug. Voor algemene vragen, opmerkingen of verzoeken kun je contact met ons opnemen door te mailen naar: info@mamacommunity.nl.

Live contact
Stuur ons een chatbericht via
Facebook live chat Messenger >>>
(ma – vr 09:30 – 16:00 uur)

Kom je ook bij de mamacommunity? Meld je aan!

Vragen? Laat het ons weten via info@mamacommunity.nl! 😘

FAQ - Mamacommunity.nl